2010-08-27

You said its coming, but i couldn´t se it at all

Var lite trött igår kväll och hade inget för mig, så jag borstade tänder och fixa mig sängklar. Sedan la jag mig ner och började läsa i Victora Benedictsson´s Pengar som jag ska läsa från svenskan. Men tröttnade snabbt och la ner boken. Vid halv åtta ringde min mobil, när jag precis är påväg att somna, med en förfrågan om jag ville komma in till stan och hänga. Överväger det för en halvsekund men tackar sen nej. När vi lagt på luren dröjer det inte många minuter innan jag somnar. Vaknar till för ett ögonblick när mamma kommer in i rummet men somnar lika snabbt igen. Vid ett vaknar jag och kan inte riktigt somna om, så jag läser lite mer i "Pengar", sitter på facebook i mobilen, läser och så växlar jag. Ibland lägger jag ner boken och försöker somna, stirrar på månen ett tag eller så, upp boken igen. Vid fyra fungerade ett somningsförsök och jag somnar. Vaknar till en kort stund vid fem när mariel börjar yra omkring i hallen. Halv sju vaknar jag igen och känner mig jättepigg så jag kliver upp. Börjar inte förrän klockan tio men då har jag tid att... .städa? Det mesta är i väldigt bra ordning, för jag hade ju tråkigt igår och väntar besök till kvällen. Daniel och Casper kommer hit, så gör även Marcus, Lina och Sabina. Allihopa ska vi sova här hos oss.

Blir mer och mer taggad på att åka till Rock For Moc för varje dag som går! Fattar inte att jag ett tag övervägde att inte åka alls.

Inga kommentarer: