2010-09-11

Remember me

Drömde väldigt mycket random saker inatt. Det var bilkörande, kompisar som ifrågasattes varför dom hade lyckats ta körkortet, killen som var typ 3 år och spelade fiol med sked perfekt osv. Galet mycket random saker. Och av någon anledning så var det sista jag tänkte på innan jag vaknade till "Remember me" och vad vi sa när dom satt och snacka om den i skolan härom veckan. Någon sa "Tog han livet av sig" och nån annan svara "Nej, läraren skrev ju 11 september på tavlan. Han dog ju i plankraschen", sen vaknade jag till. Satte mig upp i sängen och började titta efter vilka kläder jag skulle ta. Då hör jag mamma och pappa prata uanför mitt rum, hör inte vad dom säger innan men jag hör mamma säga; Men idag är det ju 11 september. Jag vet inte varför jag tänkte på den filmsekvensen idag för jag har ingen aning om vad det är för datum. Jag blev chockad och tyckte tiden hade gått fort när det var den 6 september, så i mitt huvud har jag fastnat där "men det är någon stans runt, strax efter 6 september.

Idag väntar jobb, lika så imorgon.

Inga kommentarer: